Τετάρτη 13 Ιουνίου 2018

Η προσφυγή μας

ΠΡΟΣ
ΤΟΝ ΓΕΝΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ
ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ


ΠΡΟΣΦΥΓΗ
Των παρακάτω στο τέλος της προσφυγής υπογραφόντων, περιοίκων και κατοίκων της περιοχής του Άλσους Αιγάλεω (ΜΠΑΡΟΥΤΑΔΙΚΟ).
ΚΑΤΑ
Της με αριθ.αποφασης, μελέτης, κατασκευής του 5ου βρεφονηπιακού, έπειτα από συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο στις 29-5-2018 , θέμα 7 ,Έγκριση Μελέτης , Τευχών Δημοπράτησης και καθορισμός του τρόπου εκτέλεσης του Έργου «Κατασκευή βιοκλιματικού κτιρίου 5ου Βρεφονηπιακού Σταθμού με αυτόνομη ενεργει ακή λειτουργία - Πράσινο Δώμα - Οικολογικά υλικά Δόμησης».
Επανερχόμαστε για πολλοστή φορά και ζητούμε την ακύρωση της παραπάνω απόφασης για τους παρακάτω νόμιμους, βάσιμους και αληθείς λόγους:
1ος λόγος:
Διότι η προσβαλλομένη απόφαση είναι μη σύννομη δεδομένου ότι ούτε το περιεχόμενό της έγινε γνωστό, ούτε γνωρίζει κανένας τι περιέχει αυτή η μελέτη. Δεδομένου ότι για το συγκεκριμένο έργο έχουν γίνει άπειρες μελέτες, άπειρες τροποποιήσεις χωρίς καμία διαφάνεια σε τρόπο που να διερωτάται ο κάθε ένας που έχει έννομο συμφέρον να ελέγξει το έργο πώς είναι εφικτό να γίνει αυτό. Ο θεσμός της διαφάνειας αναρωτάται κανείς γιατί θεσπίστηκε; Συνεπώς, αφού δεν προκύπτει η νομιμότητα της μελέτης, ούτε η περαίωσή της δεν μπορεί και η έγκριση άγνωστων στοιχείων να επιφέρει έννομα αποτελέσματα, γεγονός το οποίο άλλωστε εξετάζεται και αυτεπαγγέλτως.
2ος λόγος:
Με την προσβαλλομένη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου αποφάσισε να προχωρήσει σε έγκριση μελέτης του βρεφονηπιακού σταθμού. Αλήθεια αναρωτιέται κανείς πόσες φορές και πόσες τροποποιήσεις, αλλαγές και μεταβολές θα γίνουν για αυτό το βρεφονηπιακό σταθμό. Πόσοι δημοτικοί άρχοντες αιρετοί και μη θα επενδύσουν σε αυτό το έργο; Από το έτος 1980 εντάχθηκε το Μπαρουτάδικο στο ρυμοτομικό σχέδιο και από τότε αποφασίστηκε να θυσιαστεί ένα τμήμα του άλσους για βρεφονηπιακό σταθμό. Ο χώρος από το 1980 που εντάχθηκε στο σχέδιο πόλης αντί να μείνει ένας χώρος πρασίνου και αναψυχής κατακρεουργήθηκε με τόσα πολλά κτήρια που μόνο άλσος δεν είναι. Αλήθεια πόσο καλά γνωρίζουν οι “υπεύθυνοι” ότι λείπει ο χώρος αυτός πρασίνου από τη δυτική, υποβαθμισμένη αυτή περιοχή και όμως αδιαφόρησαν κατά καιρούς και αδιαφορούν και μέχρι σήμερα. Έγιναν εγκαταστάσεις κατά καιρούς με κτήρια υπερτοπικού χαρακτήρα που επιβαρύνουν την περιοχή. Έγιναν και λειτουργούν τα Τ.Ε.Ι. και σήμερα μετονομαζόμενα σε πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, έγιναν τα κτήρια Ο.Α.Ε.Δ., πολλά σχολικά κτήρια όπως 2 νηπιαγωγεία, 4 δημοτικά σχολεία, 2 γυμνάσια, λύκειο, αθλητικές εγκαταστάσεις, εγκαταστάσεις Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού, ανοιχτό θέατρο, δημοτικό φυτώριο, αναψυκτήρια (όχι για τους δημότες αλλά για τους επιχειρηματίες) κ.λ.π. Αυτό κανένας σώφρονας πολίτης δε θα το έλεγε άλσος αναψυχής και πρασίνου,
αλλά χώρο κτηριακών υποδομών!!! Το άλσος κατακρεουργήθηκε, δεν έμεινε χώρος αναψυχής και περιπάτου, παρά μόνο μικροί διάδρομοι για αφόδευση των σκύλων. Και δε φτάνει το κατάντημα αυτό του άλσους, έρχεται και η εμμονή της εκάστοτε Δημοτικής Αρχής που από το 1980 μέχρι σήμερα να εμμένει ότι πρέπει να γίνει ακόμη ένα κτήριο μόνο και μόνο γιατί κάθε φορά υπόσχεται η Δημοτική Αρχή να το υλοποιήσει παρά την οργή και την αντίθεση των περιοίκων για να ικανοποιήσει κάποιες υποσχέσεις σε αναδόχους και δημότες που πείθονται ότι η Δημοτική Αρχή έχει πρόγραμμα πρόνοιας για τις εργαζόμενες μητέρες. Δεν αποδέχονται ότι δεν είμαστε στο 1980 που υπήρχε πράγματι μεγάλο στεγαστικό πρόβλημα για σχολεία και θυσιαζόταν ο χώρος του πρασίνου που είναι το ίδιο και περισσότερο σπουδαίο για την ύπαρξη της ίδιας της ζωής των κατοίκων.
Σήμερα τα σχολεία που χτίστικαν το 1980 είναι κλειστά. Μάλιστα μέσα στο χώρο του άλσους στο σημείο που θέλουν να ανεγερθεί ο σταθμός είναι δύο όμορα κτήρια (γυμνάσιο και δημοτικό ) κλειστά. Ομοίως στον ίδιο χώρο του άλσους λίγα μέτρα πιο κάτω είναι κλειστά ένα νηπιαγωγείο και ένα δημοτικό. Συνεπώς προς τι η εμμονή της Δημοτικής Αρχής κατά χρονικά διαστήματα να επενδύει στην κατασκευή του βρεφονηπιακού επί σαράντα σχεδόν χρόνια; Ας σεβαστεί την αγανάκτηση και την οργή των απλών δημοτών και ας μη τους βάζει συνεχώς σε περιπέτειες διότι ο δημότης δεν έχει να ωφεληθεί σε τίποτα από αυτό το έργο αλλά αντιθέτως θα χάσει ένα ακόμη κομμάτι του άλσους και του πρασίνου. Εμείς οι προσφεύγοντες γνωρίζουμε πολύ καλά τις προτεραιότητες της περιοχής. Έχουμε έλλειψη ελεύθερων χώρων, πρασίνου και αναψυχής. Εάν παραστεί ανάγκη να λειτουργήσει βρεφονηπιακός σταθμός, εμείς θα τρέξουμε να βοηθήσουμε και προς αυτή την κατεύθυνση. Σήμερα όμως οι ανάγκες και οι σχεδιασμοί φαίνεται να έχουν άλλες κατευθύνσεις..Τα πρακτικά της συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου της 29-10-2015 μας λένε ότι οι παιδικοί σταθμοί από 14 που λειτουργούσαν έχουν μείνει 9 και τα τμήματα είναι τριαντάρια. Ακούσαμε δε στο Δημοτικό Συμβούλιο ότι ο συγκεκριμένος σταθμός θα έχει 60 παιδιά. Συνεπώς δε λείπουν τα κτήρια αλλά η πολιτική και κοινωνική βούληση να λειτουργήσουν Δημοτικοί Σταθμοί. Προσέτι δε ο εν λόγω χώρος που ισχυρίζονται στο Δημοτικό Συμβούλιο ότι έχει παραχωρηθεί από την Κ.Ε.Δ. μαζί με άλλους χώρους του άλσους προορίζεται σύμφωνα με το παραχωρητήριο για συνεκμετάλλευση των χώρων που παραχωρούνται. Συνεπώς είναι μη σύννομο και άκρως απαράδεκτο να στερούνται οι δημότες το άλσος και το πράσινο στο βωμό της εκμετάλλευσης επειδή και στην προκειμένη περίπτωση που έτσι και αλλιώς τα τροφεία θα είναι γεγονός αναπόφευκτο για τους γονείς για τη λειτουργία του σταθμού. Η πρόνοια και η κοινωνική παροχή δε θα μπορεί να λειτουργήσει και να κερδοσκοπήσει σε βάρος της στέρησης των δικών μας δωρεάν παροχών από το άλσος. Είναι γεγονός οτι στη χώρα μας ο δημόσιος χώρος προκύπτει συμπτωματικά, ως περίσσευμα από την ανοικοδόμηση και όχι ως αποτέλεσμα συγκεκριμένων πολεοδομικών πρωτοβουλιών και παρεμβάσεων!!!
Στην προκειμένη περίπτωση ο χώρος του Μπαρουτάδικου υπάγεται στην έννοια του “άλσους” σύμφωνα με την υπ' αριθ.πρωτ. οικ. 87991/3814/20-3-2008 ερμηνευτική εγκύκλιο του Υφυπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και αντιδιαστέλλεται με τα “πάρκα” διότι είναι κοινόχρηστος, αστικός χώρος καθαρού πρασίνου, πλησίον ή εντός οικιστικής περιοχής ή σχεδίου πόλης, που καλύπτεται από βλάστηση από τον οποίο λείπουν οι κηποτεχνικές διαμορφώσεις και υπάρχει ελεύθερη διάταξη του πρασίνου στα πλαίσια της επιδιωκόμενης προσομείωσης φυσικών περιβαλλόντων εντός της αστικής ή οικιστικής περιοχής. Τα άλση όπως και το ανωτέρω αποτελούν κατά κανόνα δημιουργήματα παλαιοτέρων αναδασωτέων εκτάσεων στις παρυφές οικισμών, που με την οικιστική επέκταση περικυκλώθηκαν από τον οικιστικό ιστό αλλά διατηρούν το αυστηρό καθεστώς της αναδασωτέας έκτασης. Την απαγόρευση μεταβολής του δασικού χαρακτήρα των αλσών επαναλαμβάνουν και οι διατάξεις των αρθρ. 23 του ν. 1644/1986 και ν.2945/2001 που αφορούν το καθεστώς κατά κυριότητα ή χρήση παραχώρησης σε Ο.Τ.Α. αλσών. Στα πλαίσια των ανωτέρω διατάξεων παραχωρήθηκε η διαχείριση του αστικού πρασίνου του άλσους στο Δήμο Αιγάλεω και όχι να επιχειρείται η παραπέρα κατακρεούργηση του άλσους.
Και ειδικότερα:
Η προσβαλλομένη απόφαση είναι απολύτως αόριστη, εντελώς ακαταλόγιστη και δεν περιέχει την κατά νόμο απαιτούμενη σαφήνεια κατά είδος και προσδιορισμό την αποφασιζομένων τροποποιήσεων μιας μελέτης του έργου, για την ανάγκη εκτέλεσης του έργου, ώστε να μπορεί ο κάθε ένας που έχει έννομο συμφέρον από την κατασκευή του εν λόγω έργου να διαπιστώσει και να ελέγξει το σύννομο ή μη του έργου. Μπορεί να έχει σοβαρότητα και νομιμότητα το εν λόγω έργο που από το έτος 1980 μέχρι σήμερα ανασύρεται κατά καιρούς από τα συρτάρια των υπηρεσιών αναστατώνει τους δημότες έρχεται δήθεν στην επικαιρότητα και μετά από ξεσηκωμό των δημοτών αποσιωπάται. Αυτό το παιχνίδι γίνεται σαράντα χρόνια τώρα. 'Εχει τόσα όσα προβλήματα η περιοχή του Αιγάλεω, ας επενδύσουν και σε κάτι καινούριο οι δημοτικοί άρχοντες. Το να επιχειρούν να φέρουν κατά καιρούς το συγκεκριμένο έργο διαπράττουν μεγάλο ατόπημα. Η περιοχή τώρα πια δεν είναι στο έτος 1980 και δεν έχει ανάγκη του συγκεκριμένου σταθμού στο συγκεκριμένο σημείο. Έχουν ήδη διαπραχθεί πολλές πλημμέλειες και πράξεις που είναι ποινικά κολάσιμες.
α) Το έτος 1984 παραχωρήθηκε έκταση 3.750 τ.μ. στο Υπουργείο Υγείας και Πρόνοιας για να αναγερθεί το κτήριο του βρεφονηπιακού.
β) Το έτος 1989 το Υπουργείο ζήτησε ανάκληση της παραχώρησης και περιορισμό της έκτασης στα 1750 τ.μ.
γ) Μετά ταύτα η ανέγερση του κτηρίου έπεσε σε “χειμερία νάρκη” για μια εικοσαετία.
Επανήλθε το 2007 με τροποποίηση του Γ.Π.Σ. για το συγκεκριμένο άλσος και τροποποίηση με αποχαρακτηρισμό του σταθμού και καθορισμό νέων ιδίου χώρου... Καιρός ήταν μετά από 20 χρόνια να θυμηθούμε ότι χρειάζεται ο βρεφονηπιακός! Με νέα, λοιπόν, τροποποίηση καταργούν την πίστα του πατινάζ θεωρώντας ότι κάποια άλλη δημοτική αρχή είχε “επενδύσει” κατά λάθος με την κακόγουστη πίστα ρίχνοντας μερικά κυβικά τσιμέντο μέσα στο πράσινο. (Φ.Ε.Κ. 2007).
δ)Συνεχίζοντας να “επενδύει” στο άλσος προωθείται προγραμματική συμφωνία Δήμου Αιγάλεω με την Κ.Ε.Δ. για τις δυνατότητες αξιοποίησης και συνεκμετάλλευσης 50% του ακινήτου κλπ.
ε) Μετά ταύτα έρχεται τροποποιητικό παραχωρητήριο με νέες χρήσεις του άλσους! Αλήθεια, ένα χώρο που είναι πνεύμονας πρασίνου και ζωής στη Δυτική Αττική πώς είναι δυνατόν να αποφασίζει η εκάστοτε διοίκηση κατά το δοκούν; Ο κοινόχρηστος αυτός χώρος, έχουμε την άποψη ότι είναι για τους κατοίκους του Αιγάλεω και όχι κέντρο εκμετάλλευσης με τις χρήσεις που αλλάζουν συνεχώς.
στ) Μετά το παραχωρητήριο της Κ.Ε.Δ. ακολούθησε έγκριση λειτουργικότητας αρχιτεκτονικής μελέτης από την περιφέρεια στις 17-6-2009 με τεχνική αιτιολογική έκθεση για την κατασκευή του 5ου κρατικού βρεφονηπιακού σταθμού όπως τουλάχιστον ισχυρίζεται η υπογράφουσα της ανωτέρω έκθεσης Ευφροσύνη Μαραγκού, Αρχιτέκτων – Μηχανικός. Έστω και μετά από την ψήφιση της έγκρισης μελέτης με την προσβαλλομένη απόφαση δικαιούμαστε ως δημότες τούτου του τόπου να πληροφορηθούμε κρατικός είναι ο σταθμός ή δημοτικός;
ζ) Εν συνεχεία εξεδόθη η με αριθ. 814/16-9-2009 οικοδομική άδεια για την ανέγερση του κτηρίου.
Την 1-12-2009 εγκρίθηκαν οι όροι προγραμματικής σύμβασης για την κατασκευή του κτηρίου.
η) Σήμερα με τη νέα προσβαλλομένη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου γιατί άραγε τόση εμμονή να επαναφέρουν “το στοιχειωμένο” κτήριο μετά από πάροδο μιας ακόμα δεκαετίας. Οι δημοτικοί άρχοντες γνωρίζουν καλά πόσες μη σύννομες ενέργειες έχουν γίνει μέχρι σήμερα και ακόμη γνωρίζουν την αντίδραση που θα συναντήσουν από τους περιοίκους και τρέχουν ασθμαίνοντας πίσω από τα χρονικά περιθώρια για να κρατήσουν με τρόπο μη σύννομο την ανέγερση του κτηρίου. Στις 16-4-2013 με την με αριθ. 119/2013 απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Αττικής εγκρίνεται τροποποίηση – παράταση της από 23-4-2010 προγραμματικής σύμβασης μετά Περιφέρειας και Δήμου για την κατασκευή. Την επομένη 17-4-2013 εγκρίνει το Δημοτικό Συμβούλιο την τροποποίηση – παράταση της σύμβασης.
Η τακτική αυτή συνεχίζεται χωρίς διαφάνεια, χωρίς ενημέρωση για ένα θέμα που γνωρίζουν οι ιθύνοντες πολύ καλά πως υπάρχει η αγανάκτηση και η αντίδραση των κατοίκων.
Παρά ταύτα η εμμονή της δεν έχει όριο. Ας επενδύσουν επιτέλους σε κάποιο άλλο σημείο του δήμου μας. Τόσες ανάγκες έχει το Αιγάλεω. Ας αναλογιστούν οι υπεύθυνοι ότι το έχουμε οι κάτοικοι το άλσος και να μην το κακοποιούν χωρίς φραγμό.
Σχεδόν σαράντα χρόνια από το έτος 1980 μέχρι σήμερα μετά από τόσες παρεμβάσεις στο χώρο του Μπαρουτάδικου με συνεχείς τροποποιήσεις του ρυμοτομικού σχεδίου στο χώρο έγιναν κτήρια τοπικού και υπερτοπικού χαρακτήρα με περιορισμό του πρασίνου και μέχρι σήμερα εμμένουν με παράνομες πράξεις και αποφάσεις τους να επαναφέρουν την ανέγερση του κτηρίου.
Επαναφέρουμε έγγραφα τα οποία έχουμε και στο παρελθόν επικαλεστεί για το μη σύννομο της όλης υπόθεσης
1) Την αίτηση – καταγγελία μας από τον Οκτώβριο του 2014 των περιοίκων προς την αποκεντρωμένη στον Γενικό Γραμματέα, στη διεύθυνση δασών Αιγάλεω όπου αναλύεται όλο το ιστορικό της υπόθεσης.
Την αίτηση – καταγγελία της Δημοτικής παράταξης “Ρήγμα στα Δυτικά” και της δικηγόρου Μαρίας Κατσικερού προς την Ε.Τ.Α.Δ. ζητώντας την ανάκληση της παραχώρησης διότι έχει ανακληθεί αυτοδίκαια (λόγω παρέλευσης πενταετίας και για το λόγο ότι είναι μη νόμιμη η ανέγερση κτηρίου εντός του άλσους.
Στις 25-11-2014 κατέθεσε αίτηση η ίδια ως άνω Μαρία Κατσικερού στην Πολεοδομία Αιγάλεω και ζητά διευκρινίσεις σχετικά με την ισχύ της οικοδομικής άδειας σε σχέση με το χώρο του Άλσους και με τα προβλεπόμενα από τα Φ.Ε.Κ.
Η απάντηση έγινε με το αριθ. Πρωτ.8707/5-12-2014 της Πολεοδομίας Αιγάλεω (να ληφθεί σοβαρά υπόψη ότι η Πολεοδομία Αιγάλεω υπάγεται στο Δήμο Αιγάλεω) προς το Δασαρχείο Αιγάλεω. Και τούτο επειδή και η Διεύθυνση Δασών Αιγάλεω είχε ζητήσει πληροφορίες σχετικά με την οικοδομική άδεια του κτηρίου και το Φ.Ε.Κ. που απεικονίζει τα όρια του Άλσους.
Η Πολεοδομία Αιγάλεω με το με αριθ.πρωτ. 8707/5-12-2004 με ασύστολα ψεύδη μεταξύ των άλλων απαντά ότι ο χώρος του βρεφονηπιακού σταθμού είναι ΕΚΤΟΣ του Άλσους!
Στο υπ αριθ.πρωτ.69652/36/6-11-2014 του Δασαρχείου Αιγάλεω μας ενημερώνουν ότι υπάρχει απαγορευτική διάταξη για την κοπή δέντρων εντός των αλσών και ότι το εν λόγω ακίνητο είναι του Ελληνικού Δημοσίου.
Το με αριθ.πρωτ.ΔΔΠ/ΒΟΟ3747 εξ 2015 έγγραφο της Διεύθυνσης Δημόσιας Περιουσίας που απευθύνεται στην ΕΤΑΔ Α.Ε.να ενημερώσει εμάς τους προσφεύγοντες τι γίνεται με το δημόσιο κτήμα με Α.Β.Κ. 107. Μέχρι σήμερα δεν έχουμε καμία ενημέρωση για να γνωρίζουμε αν ισχύει η παραχώρηση του χώρου.
Είναι πράγματι απορίας άξιον πώς προβαίνει το Δημοτικό Συμβούλιο του Αιγάλεω σε έγκριση από την Περιφέρεαι νέας μελέτης, νέας τροποποίησης του σχεδίου πόλεως μετά από τόσες δεσμεύσεις που όπως προκύπτει από τα ανωτέρω έγγραφα έχει ο εν λόγω χώρος. Δε γνωρίζει ή τουλάχιστον δεν υπάρχει διαφάνεια να γνωρίζουμε εμείς οι προσφεύγοντες αν ισχύει η δασική αστυνομική διάταξη σύμφωνα με το υπ αριθ. Πρωτ 22866/778 Αρ ΔΑΔΙ /2015 του Δασαρχείου Αιγάλεω σύμφωνα με την οποία ο Δήμος για την ανέγερση του κτηρίου έκοψε και παρά την απαγόρευση θα πρέπει να κόψει και άλλα δέντρα αφού όπως υποστηρίζουν τροποποίησαν αυθαίρετα τη διάταξη του κτηρίου.
Εν συνεχεία με το υπ αριθ πρωτ 250/22-5-2015 έγγραφο του Υπουργείου Ανασυγκρότησης σχολιάζει τις αναδιατάξεις, τις τροποποιήσεις, τις διορθώσεις σφαλμάτων για τον εν λόγω χώρο, τις γνωμοδοτήσεις, τα κόκκινα περιγράμματα και άλλα τόσα για την νομιμοποίηση της αυθαιρεσίας και τελικά το επισφράγισμα με το υπ αριθ πρωτ 6356/15-10-2015 έγγραφο της Πολεοδομίας Αιγάλεω να επιβεβαιώσει με ψέματα ότι ο βρεφονηπιακός είναι ΕΚΤΟΣ του χώρου του Άλσους!
Γεγονός είναι ότι η Δημοτική Αρχή δε θέλει να αποδεχθεί πως στο έργο αυτό δεν πρέπει να επενδύει άλλο. Η αγανάκτηση και ο θυμός που προκαλεί στους δημότες οδηγούν σε αντιπαραθέσεις ανεπίτρεπτες. Προκαλεί η Δημοτική Αρχή με το να συνεχίζει για τη νομιμοποίηση ενός έργου που είτως ή άλλως είναι μη σύννομο. Μάλίστα με το με αριθ πρωτ 9356/11-3-2015 ζητά χρηματοδότηση για βιοκλιματική μελέτη του σταθμού με το ποσό των 130.000 ευρώ.
Εξακολουθώντας να παραπληροφορεί ο Δήμος Αιγάλεω με τις απαντήσεις του σε αίτημά μας γνωρίζει με το με αριθ 957/16-2016 έγγραφό του ότι τόσο τα ήδη υπάρχοντα κτήρια όσο και ο βρεφονηπιακός που πρόκειται να ανεγερθεί θα προχωρήσει στις διαδικασίες μεταβίβασης των κτηρίων όταν ολοκληρωθεί η διαδικασία μεταβίβασης των σχολικών συγκροτημάτων από τον Ο.Σ.Κ. Α.Ε. στις κτηριακές υποδομές Α.Ε. Στο έγγραφο, δε, αυτό γράφει και το εξής “φαιδρόν” που εδώ πράγματι γελάμε. “Με το τροποποιητικό παραχωρητήριο της 28-5-2009 της Κ.Ε.Δ προς το Δήμο χαρακτηρίστηκε όλη η έκταση του Μπαρουτάδικου να διέπεται ως άλσος σύμφωνα με τη δασική νομοθεσία εκτός από το χώρο που θα ανεγερθεί ο βρεφονηπιακός σταθμός. Αλήθεια, θα ακούσουμε και τούτο. Η Κ.Ε.Δ χαρακτηρίζει και αποχαρακτηρίζει δασικές εκτάσεις. Ετσι “κόβουμε και ράβουμε τα πράγματα στα μέτρα μας” και ο Δήμος δράττει της ευκαιρίας και με την με αριθ 79/2016 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου αποδέχεται την τροποποίηση του παραχωρητηρίου με νέα διαλυτική αίρεση να ολοκληρωθεί το έργο στις 28-5-2019. Έτσι αισιοδοξεί το Δημοτικό Συμβούλιο να συνεχίσει το έργο με όλες τις επισφάλειες που έχει. Πλην, όμως, η ανέγερση του βρεφονηπιακού δεν έχει οικοδομική άδεια πλέον, διότι έχει λήξει και πρέπει να εκδοθεί νέα άδεια. Ο Ν.Ο.Κ (ν.4067/2012) είναι σαφής στο άρθρο 29 παρ. 5 α, β αναγράφεται: “Η ισχύς των οικοδομικών αδειών οι οποίες δεν είχαν λήξει την 1-3-2011 παρατείνεται κατά τρία έτη. Οικοδομικές άδειες οι οποίες είχαν εκδοθεί και είχε αρχίσει η εκτέλεση των εργασιών τους πριν την 1-3-2012 αναθεωρούνται. Στην προκειμένη περίπτωση ουδεμία οικοδομική εργασία έχει γίνει μέχρι σήμερα εκτός από το κόψιμο των δέντρων!!

Κατ' ακολουθία των ανωτέρω επειδή με την με αριθ απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου έπειτα από συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο στις 29-5-2018 με θέμα :Έγκριση Μελέτης , Τευχών Δημοπράτησης και καθορισμός του τρόπου εκτέλεσης του Έργου «Κατασκευή βιοκλιματικού κτιρίου 5ου Βρεφονηπιακού Σταθμού με αυτόνομη ενεργειακή λειτουργία - Πράσινο Δώμα - Οικολογικά υλικά Δόμησης», εγκρίνεται η μελέτη βιοκλιματικής αλλαγής για ένα σταθμό που δεν θα ανεγερθεί από τα παραπάνω έγγραφα και ιστορούμενα
Α. Ο χώρος αυτός διέπεται από το δασικό νόμο και οφείλει η διοίκηση αν μη να ακυρώσει την απόφαση, να αναστείλει αυτή μέχρι αναρτήσεως των δασικών χαρτών.
Β. Οι τροποποιήσεις που έγιναν μέχρι σήμερα στον εν λόγω χώρο έγιναν από αναρμόδια όργανα και κατά παράβαση του Γ.Π.Σ.
Για όλους τους παραπάνω λόγους
ΖΗΤΟΥΜΕ
Να γίνει δεκτή η παρούσα προσφυγή μας και να ακυρωθεί άλλως ανακληθεί η προσβαλλομένη απόφαση και κάθε άλλη συναφής απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Αιγάλεω.
Οι προσφεύγοντες
Τετάρτη 13-6-2018

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου